[Linux-programlama] Php'ye Başlamak

---------

[Linux-programlama] Php'ye Başlamak

From: Ozgur YILMAZ <mrucan_at_gmail.com>
Date: Thu, 6 Dec 2007 12:07:50 +0200

Merhabalar Herkese,

Php başlamam gerekiyor. Windows tarafında C\C++'da çeşitli PLC,
mikrodenetleyiciler için kod, Visual Basicte ve C# veri toplama yazılımı
geliştiriyorum. Linux tarafındada hobi amaçlı Python'la, windowsta
geliştirdiğim veri toplama yazılımının bazı kısımlarını tekrardan
geliştirmeye çalışıyorum. Html ve Asp hakkında yüzeysel bilgiye sahibim.

Googleden araştırarak çeşitli sitelerden baya bişiler okudum. Ama
aşağıdakiler hakkında kafamda birşeyler oluşmadı.

1. Linux'ta Php ne ile ve nasıl derlenir?
2. Linux'ta Php kod ayıklayıcı (debugger) varmıdır?
3. Tavsiye edilebilecek İngilizce, Tükçe basılı kaynak, web sitesi,
elektronik döküman.
(Googleden baya birşeyler bulunabiliyor, Ama şu iyidir tavsiyesi benim için
önemli, Çünkü hızlı yol almam gerekiyor ve
gereksiz olanlarla uğraşmaya pek vaktim yok).

İyi Çalışmalar,
özgür...