[Linux-programlama] Re: QT mi GTK mı

---------

[Linux-programlama] Re: QT mi GTK mı

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Thu, 6 Dec 2007 12:04:40 +0200

Bende ufaktan bir ekleme yapayým o zaman , eðer
ticari bir ürün için QT veya GTK+ kullanmayý düþünüyorsanýz
QT sizin için biraz tuzluya gelecektir.

GTK+ GNU LGPL ile lisanslý olduðu için sadece about ekranýnda
GTK+ kullandýðýnýza dair bir ibare ve GNU LGPL lisansýna bir link koymanýz
yeterli iken , QT için ( Ki kendileri çift lisans sahibidirler [{GNU
GPL ve Ticari lisans}])
eðer kapalý kaynak kodlu bir ürün sunacaksanýz Geliþtirici baþýna 6600$
para ödemeniz gerekmektedir.

On Dec 6, 2007 10:50 AM, nsm <nsm_at_nesimia.com> wrote:

> Bende þöyle sorayým o zaman C mi C++ mý? :)
> Gerçi http://www.gtkmm.org/ gibi projelerle C++ ile GTK ve Gnome
> uygulamlarý geliþtirebilirsin. Bana kalýrsa QT ile çalýþ derim.
> www.nesimia.com da QT ile Programlamaya giriþ yaptýk, resimler
> eþliðinde Linux ve Windows'da nasýl QT programlarý geliþtirilir
> ayrntýlý olarak ele alýndý makale daha baþlangýç aþamasýnda ama
> giriþ yapman için yeterli, inþallah zamanla daha geniþ içeriðe
> ulaþacak.
>
> --
> Nesimi ACARCA
> www.nesimia.com
> [...]