[Linux-programlama] Re: Php'ye BaÅŸlamak

---------

[Linux-programlama] Re: Php'ye BaÅŸlamak

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Thu, 6 Dec 2007 12:23:27 +0200

Öncelikle PHP dili yorumlanan bir dil olduðu için yazdýðýnýz derleme
iþlemini PHP yorumlayýcýsýnýn
derlenmesi olarak kabul ediyorum ve zaten birçok daðýtýmda hazýr
derlenmiþ php yorumlayýcýnýn paketleri
olduðunu bilmeni isterim. Yani yazdýðýn php kodu [ kabaca ]
derlenmeden yorumlanarak script gibi çalýþtýðýný
tekrardan hatýrlatmak isterim.

Bu aþamadan sonra sorularýnýzý yanýtlamak için hangi linux daðýtýmýný
kullandýðýnýzý öðrenmem gerekiyor
3. sorunuzun yanýtý ise bana göre en güzel kaynak phpnin ana
saydafýndaki dokümanlar bölümüdür.
Çünkü tüm konularýn anlatýldýðý o kýsýmda dökümanýn altýnda bulunan
diðer kiþilerin yorumlarý ve kod örnekleri
çok iþinize yaramaktadýr.

Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/