[Linux-programlama] Re: QT mi GTK mı

---------

[Linux-programlama] Re: QT mi GTK mı

From: nsm <nsm_at_nesimia.com>
Date: Thu, 6 Dec 2007 10:50:26 +0200

Bende þöyle sorayým o zaman C mi C++ mý? :)
Gerçi http://www.gtkmm.org/ gibi projelerle C++ ile GTK ve Gnome
uygulamlarý geliþtirebilirsin. Bana kalýrsa QT ile çalýþ derim.
www.nesimia.com da QT ile Programlamaya giriþ yaptýk, resimler
eþliðinde Linux ve Windows'da nasýl QT programlarý geliþtirilir
ayrntýlý olarak ele alýndý makale daha baþlangýç aþamasýnda ama
giriþ yapman için yeterli, inþallah zamanla daha geniþ içeriðe
ulaþacak.

--
Nesimi ACARCA
www.nesimia.com