[Linux-programlama] Re: Localhost ve mysql problemi

From: Erdal YAZICIOGLU (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Fri 24 Aug 2007 - 15:42:30 EEST

Şimdi arkadaşım,

En baştan anlatıyorum. Önce makinenden IIS ve Apache yi kaldır. Peşine de
Mysql i kaldır. Herşeyi sıfırdan yükle...

Windows üzerinde kurulum ISS YADA Apache konfigurasyonu için..
http://www.php.net/manual/en/install.windows.php

Mysql kurulumu içinse
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.1/en/windows-installation.html

Bu adresleri oku. Ama ben İngilizce bilmiyorum diyorsan o zaman bilen
birilerini bulup yardım istemen gerecek.

IIS'de kurduktan sonra PHP'ye Mysql i tanıtabilmen için önce
php.inidosyasını system dizine içine kopyala sonra
php.ini içerisinde mysql extension ı aç. Extension açtıktan sonra bazı dll
dosyalarını php klasörü içerisinden sistem dizini içerisine atman gerecek.
Daha sonra

<?
phpinfo();
?>

scriptini web root a kayıt ederek çalıştır. Eğer çıktıda mysql i görüyorsan
o zaman sorunsuz çalışıyor demektir...

Kolay gele

24.08.2007 tarihinde Slayer Psycho <slayerextreme@hotmail.com> yazmış:

> İnternette aradım ama windows xp için birşeyler bulamadım. Server03 için
> yapılanları azçok biliyorum fakat xp için neler yapmam gerekir?

> Date: Thu, 23 Aug 2007 16:53:22 +0300
> From: huseyinin@gmail.com
> To: linux-programlama@liste.linux.org.tr
> Subject: [Linux-programlama] Re: Localhost ve mysql problemi
>
> "IIS üzerine php ve mysql kurulumu" şeklinde arama yaprsanız, hem asp hem
> php hem de mysql deki sorunuzu çözecek yeni bir yöntem edinebilirsiniz. Bu
> dediğim XP Pro sürüm iin geçerli tabiki. IIS yi de xp kurulum cdsi ile
> [...]

Erdal YAZICIOGLU
Network Enginneer