[Linux-programlama] Re: Localhost ve mysql problemi

From: Slayer Psycho (slayerextreme@hotmail.com)
Date: Fri 24 Aug 2007 - 15:04:05 EEST

İnternette aradım ama windows xp için birşeyler bulamadım. Server03 için yapılanları azçok biliyorum fakat xp için neler yapmam gerekir?

Date: Thu, 23 Aug 2007 16:53:22 +0300From: huseyinin@gmail.comTo: linux-programlama@liste.linux.org.trSubject: [Linux-programlama] Re: Localhost ve mysql problemi"IIS üzerine php ve mysql kurulumu" şeklinde arama yaprsanız, hem asp hem php hem de mysql deki sorunuzu çözecek yeni bir yöntem edinebilirsiniz. Bu dediğim XP Pro sürüm iin geçerli tabiki. IIS yi de xp kurulum cdsi ile yükleyebilirsin. Yok eğer sorunla boğuşmak isterseniz sevgili Anıl Karadağın:"
apache ve ııs web sunucularıdır, aynı makinada olduklarında başlangıc olarak post sorunu yaşanır sebebide ikiside default olarak 80 portunu belirtiyorlar. ancak burada söyle bir durum var sen *.php dosyasından mysql bağlanmaya calışıyorsun yani php yi calıştırıyorsun yani apache calışıyor . bu iki sunucu kısaca farklı portlarda calışıyor anladıgım kadarıyla apache.cnf a bakarak dogrusunu görebilirisin. çakışma durumu varsa eger apache için 80 dısında ve ilk 1024 port dan hariç bir numara ata .
mesajı çözüm için en yakın cevaptır bence.kolaylıklar dilerim. hüseyin merthmert.com