[Linux-programlama] Re: ajax

From: Azer Koculu (azer@kodfabrik.com)
Date: Fri 24 Aug 2007 - 11:30:08 EEST

google motorunun javascript analizi yapip davranislari olcup tartarak
include'lari calistirip icerigi indekslemesi demek, kendine gore bir
html yorum motoru gelistirmesi anlamina geliyor.ayrica fonksiyonlari
tetikleyici faktorleri de browserin ne sartlarda olusturacagini da
bilmek zorunda olmasi soz konusu.ki belli faktorlerin ziyaretcinin
browserina gore olustugunu dusunursek, google'in ajax teknikleriyle
cagrilan sayfalamaya calismasi, cidden aptalca bir fikir.

hadi bu asamayi atlatti, istekle acilan sayfalara link nasil verecek?
her gelistiricinin google programi icin kod duzenlemesi yapmasi
gerekir.

e kod duzenlemesi zaten bugun de xml ile yapiliyor, ne anlami kaldi??

kulaktan dolma ve sacma buldum bu haberi..

On 8/23/07, OKAN ARI <liste@ari-tech.com> wrote:

> yapamazlar dedim ama bu konuda google'ın calismalar yaptıgına dair yorumlar
> okudugumu hatirliyorum. web2.0 ve bu sekildeki httpresponse calismaları
> cogaldıkca bence bunları indexlemeden basarılı bi sonuca ulasmak mumkun
> olmayacaktır.
>
> surekli gelisen arama motoru algoritmaları ajax response'larını da
> index'lemeye baslarsa sasırmam...
>
> OKAN

Azer Koçulu
http://azer.kodfabrik.com