[Linux-programlama] Re: PostgreSQL sorusu....

From: Devrim GÜNDÜZ (devrim@gunduz.org)
Date: Wed 22 Aug 2007 - 09:40:55 EEST

Merhaba,

On Wed, 22 Aug 2007, Timuçin Kızılay wrote:

> Şimdi elimde daha büyük bir sorun var. MS SQL server'da bulunan
> tabloları postgresql'e aktarmam gerekiyor. aktarırken tablo yapılarında
> da ufak değişiklikler olduğu için iki veritabanına da bağlanıp birinden
> kayıtları okuyup diğerine yazacak birşey yazmak gerek. Buraya kadarı
> kolay ama MS SQL tarafında kayıtlar "windows-1254" kodlaması ile
> kaydedilmiş, bunları "UTF-8"e çevirmem gerekiyor, burada takıldım
> kaldım. Daha önce böyle birşeyi yapmış olan var mı? örnek kod görebilir
> miyim?

Bugünlerde ben de bununla uğraşıyorum. Benim kullandığım göç (migration)
aracı doğrudan UTF-8'e çeviriyor. Belki senin yapabileceğin en temiz/kolay
çözüm iconv kullanarak veriyi UTF-8'e dönüştürmek olabilir.

Kolay gelsin,

--
Devrim GÜNDÜZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr