[Linux-programlama] Re: siparis listesi

From: Mehmet Fatih YILDIZ (fatih.mfyz@gmail.com)
Date: Thu 02 Aug 2007 - 12:08:59 EEST

Başta söylediğiniz kısımla altta yazdığınız sorgu ve işlem arasında
pek bir ilgi yok aslında..

siz formunuzdan 2 tane veri alıyorsunuz ürün id'si ve siparis id'si
muhtemelen siparis_id diye bahsettiğiniz id sepet numaralarınız

ve yapmanız gereken siparis tablosuna alltaki sorgu ile kayit
ekletmeniz. yani yazdığınız kod kısmen doğru fakat muhtemelen sql
sorgunuzu oluştururken bir hata yaptınız.

Foreach ile döndüğünüz ne anlayamadım :) ürünleri dönerek
ekliyorsunuz sanırım..

Neyse, sql sorununu debug edebilmek için;

$siparisler = mysql_query("INSERT INTO siparis (id, urun_id,
siapris_id, adet) VALUES ('NULL', '$urun_id', '$siparis_id',
'$urun_adet')") or die( mysql_error() );

şeklinde kullanırsanız ekranda sql'inizin neden çalışmadığını
görebilirsiniz.
Muhtemelen tırnak, alan adı, alan türü veya buna benzer basit bir
sorun yasiyorsunuzdur.

--
Mehmet Fatih YILDIZ
http://www.mfyz.com