Re: [Linux-programlama] Ruby mi ? Python mu ?

From: Onur Yerlikaya (onurphp@gmail.com)
Date: Sun 22 Oct 2006 - 10:48:11 GMT

Selamlar,

İlginizden dolayı teşekkür ediyorum fakat web için kısıtlamak
istemiyorum programlama dilini eğer böyle düşünüyor olsaydım web
tabanlı programlama dili öğrenirdim vs.. vs.. amacım sadece fikirleri
almak bu konu üzerinde fikir belirten kişilere sonsuz teşekkürler
belirtecek olanları da sabırsızlıkla bekliyorum.

İyi çalışmalar,
Onur Yerlikaya