Re: [Linux-programlama] Nasıl:İyi Programlama Yapmak?

From: Bugra Cakir (bugracakir@gmail.com)
Date: Sun 25 Jun 2006 - 06:39:58 GMT

 Bence bol bol kod okuyun, bol bol kitap okumakla eşdeğerdir.
www.koders.net adresinden kaynak kod aratın, okuyun, öğrenin,
benim kullandığım yöntem bu. Başarılı olan açık kaynak projelerine
göz atın, kodları nasıl yazmışlar inceleyin, programları çalıştırın,
kullanın
sonra koduna bakın. Mesela zemberek projesine bakabilirsiniz. Ben
zemberek projesinden Türkçe karşılaştırma nasıl yapılıyor diye bakmıştım
mesela, kodu okuyarak buldum ve öğrendim.