Re: [Linux-programlama] phpbb ve cookie sorunu

From: OKAN ARI (liste@ari-tech.com)
Date: Sat 24 Jun 2006 - 21:28:49 GMT

her birini denedim anck cozum olmadı... phpbb hakında yorumlarım
1. Inanılmaz derecede fazla sql var. ullanılmayan ozellikler cok sistemi
yoruyor
2. Bazi sql'leri modifiye ederek cok ciddi performans artısı
yakalayabiliyorsunuz
3. subsilver default templateinin html yapısı cok kotu,
4. login problemi yasıyorum cozemiyorum bence sorun phpbb'de:D

Bu script uzerine site kurmayı planlayanlara diyorum ki ben ettim siz
etmeyin:) Mesela punbb'ye bakın... Yeni bir site yaparsam phpbb ye
yaklasmicam

OKAN