Re: [Linux-programlama] Nasıl:İyi Programlama Yapmak?

From: Buğrahan Korkmaz (kickboksor@gmail.com)
Date: Sat 24 Jun 2006 - 17:48:39 GMT

Öncelikle çok teşekkür ederim...

Dediklerinizi çok dikkatli bir şekilde okudum ancak googleden gerekli
bilgiyi bulamamaktan korkuyorum. Bana önerdiğinize göre sizde linkleri
vardır diye düşünerek bana ODTÜ sınav sorularını, UML hakkında pythona yakın
bilgi, üniversite kitabı verir misiniz? Ve diğer dediklerinizi...

Bana yeterli araştırma yapmadan böyle bir soru sorulsa nasıl düşünürüm diye
düşündüm... Özür dilerim...

2006/6/24, Ömer F. USTA <omerusta@gmail.com>:

> Merhabalar
>
> Bol bol program yazın. Ne olduğu önemli değil yaptığı iş belki tekerleği
> tekrar
> icat ettiriyor olabilir fakat size algoritma kurmayı öğretir.
> Üniversitelerin öğrencilerine verdiği ödevleri çözün ( çok işe yaradığını
> söyleyebilirim ). Tübitak veya ODTU'nun yaptigi programlama yarışlarındaki
> soruları kullandığınız programlama dili ile çözmeye çalışın ( kolay
> olmayacağını
> baştan belirtmek isterim )
>
> Ve eğer Nesne tabanlı bir programlama dili kullanıyorsanız UML öğrenin ve
> [...]

Buğrahan Korkmaz