Re: [Linux-programlama] Nasıl:İyi Programlama Yapmak?

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Sat 24 Jun 2006 - 17:39:24 GMT

Merhabalar

Bol bol program yazın. Ne olduğu önemli değil yaptığı iş belki tekerleği tekrar
icat ettiriyor olabilir fakat size algoritma kurmayı öğretir.
Üniversitelerin öğrencilerine verdiği ödevleri çözün ( çok işe yaradığını
söyleyebilirim ). Tübitak veya ODTU'nun yaptigi programlama yarışlarındaki
soruları kullandığınız programlama dili ile çözmeye çalışın ( kolay olmayacağını
baÅŸtan belirtmek isterim )

Ve eğer Nesne tabanlı bir programlama dili kullanıyorsanız UML öğrenin ve
programlarınızın diğer programcılar tarafından daha hızlı bir şekilde
kavranmasına
ve geliştirilmesine yardımcı olacağını göreceksiniz aynı zmaanda sizinde
kendi projenizi oluşururken bir fikir edinmenizi sağlayacaktır.

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/