[Linux-programlama] php'de zamanlanmis gorev

From: Ömer F. USTA (omerusta@gmail.com)
Date: Tue 29 Aug 2006 - 21:14:17 GMT

Merhabalar

Yapmak istediğim şey biraz karışık umarım düzgün anlatabilirim
Admin istediği görevi todo.php gibi bir sayfadan veritabanına girecek
bu görev sallıyorum 12 kasım 2009 da abc şirketine bir mail yolla gibi
olabileceği gibi 11 aralık 2007 ila 9 şubat 2009 tarihleri arasında
hergün saat 15:00 tarihinde ana sayfaya abc dökümanını index olarak yerleştir
veya bunun gibi görevler olabilir.

Şimdi benim aklımı karıştıran php ile o bahsedilen tarihte sisteme hiç
girilmemiÅŸ
bile olsa o belirtilen görevlerin nasıl tetikleneceği ? Yani görevi
atanır atanmaz
bir sonsuz döngü başlatıp o tarih gelip gelmediğini kontrol ettirsem acaba
sorun olur mu ? ( bu seçenek bana fazla mantıklı gelmiyor )

Sunucu üzerinde tam yetkiye sahip değilim yani normal bir hosting şirketindeki
bir hesap gibi düşünebilriiz.

--
Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/