Re: [Linux-programlama] php-access-linux

From: Çağlar AKYÜZ (caglar@bilkon-kontrol.com.tr)
Date: Tue 29 Aug 2006 - 16:26:41 GMT

VEDAT YILMAZ yazmış:
> olay tam olarak şundan ibaret..
>
> linux tan win üzerindeki access veritabanına bağlanmam gerekli.

Ben de ilk mesajımda bu şekilde anlayıp ona göre bir öneri getirmiştim
ama sanırım senkronize olamadık. Benim sormak istediğim bu iş için PHP
kullanmak zorunda mısın, yoksa Windows üzerindeki veriyi linux'a taşımak
işini görür mü? Daha sonra linux üzerinden PHP ile veriye ne istiyorsan
yaparsın diye düşünüyorum.