[Linux-programlama] Proje kontrolü

From: Web Developer (webdev90@googlemail.com)
Date: Thu 20 Apr 2006 - 17:25:36 GMT

Selamlar,

Bir projede çalışan farklı developer arkadaşlar var. Çoğu remote çalışan bu
arkadaşların o gün yaptıkları çalışmaları özetleyebilecekleri ve kodlarını
takip edebilecek bir sistem yaratmak istiyoruz.

Bir CVS yada SVN merkezi yaratarak kodların güncel hallerini takip etmek
mümkün gibi ancak bu tarz bir çalışmada raporlama yapabilmek mümkün mü
bilemiyorum. Yani hangi developer hangi gün hangi dosyayı güncelledi yada
yükledi vs. şeklinde bir rapor çıkartabilmek mümkün mü?

Ama tabi açıklama notları vs. gibi bilgileri de güncel takip edebilmek
gerekecek. Bir kapalı forum alanı yada bugtracker önerileri var ancak bu
tarz şeyler yerine başka daha verimli bir workflow kontrolü ve project
management merkezi yaratılabilir diye düşünüyorum.

Bu tarz ekip çalışması yapan arkadaşların nasıl bir yöntem izlediklerini
merak ediyorum. Bizlerle tecrübelerinizi paylaşırsanız mutlu oluruz.

Cenk Eder