Re: [Linux-programlama] Proje kontrolü

From: Gökmen GÖKSEL (gokmen@nowa.gen.tr)
Date: Thu 20 Apr 2006 - 17:13:19 GMT

Perşembe 20 Nisan 2006 20:25 tarihinde, Web Developer şunları yazmıştı:
| Selamlar,
|
| Bir projede çalışan farklı developer arkadaşlar var. Çoğu remote çalışan bu
| arkadaşların o gün yaptıkları çalışmaları özetleyebilecekleri ve kodlarını
| takip edebilecek bir sistem yaratmak istiyoruz.
|
| Bir CVS yada SVN merkezi yaratarak kodların güncel hallerini takip etmek
| mümkün gibi ancak bu tarz bir çalışmada raporlama yapabilmek mümkün mü
| bilemiyorum. Yani hangi developer hangi gün hangi dosyayı güncelledi yada
| yükledi vs. şeklinde bir rapor çıkartabilmek mümkün mü?
|
| Ama tabi açıklama notları vs. gibi bilgileri de güncel takip edebilmek
> [...]
SVN bu dediklerinizin hepsini yapabiliyor, ayrıca cvs-web ile de (svn ile de
uyumlu) web üzerinden takip vs. gerçekleştirebiliyorsunuz.
Abartısını isterseniz trac die bir yazılım da mevcut tabi (python ile
çalışıyor)

Saygılar,

--
Gökmen GÖKSEL