RE: [Linux-programlama] Barkod Yazdırma

From: Davut Topcan (Davut.Topcan@axaoyak.com.tr)
Date: Thu 10 Nov 2005 - 13:07:04 EET

Merhaba,

Bu konuyu basitçe şu şekilde çözebilirsin;
barkod yazıcının muhtemelen bir barkod yazma yazılımı vardır, onun demosunu kurduktan sonra üzerinde istediğin formatta tasarımını yapıp asci file içine export et. Daha sonra koordinatları ve gerekli değişkenleri php ile ascii dosyayı açıp set ederek seri port veya paralel port'tan bu verileri yollarsan halledersin.

Kolay gelsin.

Davut.