[Linux-programlama] Barkod Yazdırma

From: Erdal YAZICIOĞLU (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Thu 10 Nov 2005 - 12:20:42 EET

Herkese merhaba,

PHP ile barkod yazdırmak istiyorum. Yurtiçin kargo tipi borkod olacak.
Teknik servisimize gelen cihazlar üzerine yapıitımak istiyoruz. Üzerinde
kullanıcının girdiği notlar da olacak. Acaba bu konuda yardım
edebilirmisin, kaynak yada script? Google'da arattım, bir kaç tane
buldum ancak tam olarak ihtiyacımı karşılamıyor..

Saygılarımla

Erdal