Re: [Linux-programlama] Barkod Yazdırma

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Fri 11 Nov 2005 - 21:02:07 EET

Barkod icin genelde Code39 diye bir font kullaniliyor.
Ayrica PHP-PDF icin bol miktarda extension var.

Eger barkod yazici degil lazer yazici kullanacaksaniz PDF uretirsiniz.

Yok eger Barkod yazicidan yazacaksaniz genelde onlarin kendine munhasir
bir arabirimleri var.
Yani paralel porta belli kodlari gondermek gerekiyor...