Re: [Linux-programlama] interleaving

From: Serbulent UNSAL (serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr)
Date: Fri 18 Mar 2005 - 13:25:31 EET

Merhaba

Yan覺t覺n覺z i癟in teekk羹r ederim. Yaln覺z dier y繹ntemle kastedmek
istediiniz nedir tam olarak anlayamad覺m. Eer kodun yaz覺m teknii ile
ilgili ise dier y繹ntem muhtemelen temp dosyas覺n覺n s羹reci kapatan bir
sinyal oluursa kald覺r覺lmas覺 olsa gerek. Eer biraz daha a癟arsan覺z bende
konuyu daha detayl覺 arat覺rabilirim. 襤yi g羹nler iyi 癟al覺malar.

Pr, 2005-03-17 tarihinde 18:11 +0200 saatinde, Murat Ko癟 yazd覺: