Re: [Linux-programlama] Dosya sahipliği kontrolu

From: Serbulent UNSAL (serbulentunsal@meds.ktu.edu.tr)
Date: Fri 18 Mar 2005 - 13:09:08 EET

Merhaba

Halihazırda bütünlük kontrolü yapan pek çok program var zaten. Gerçi
onların teknikleri hakkında ayrıntılı bilgim yok ama sourceforge dan
birşeyler bulunabilir eminim. Bunun dışında pek iyi durumda olmasada
sistem programlama dersinde kullandığımız ders notları
http://cs.ktu.edu.tr/unix.html bulunabilir özellikle 3. bölüm yapmak
istediğiniz işe dair bilgiler içeriyor. Umarım faydalı olur. İyi günler
iyi çalışmalar.