[Linux-programlama] Egitim : Turkiye'de ilk defa Linux altinda ANSI C++ egitimi

From: Bora Güngören (bora@boragungoren.com)
Date: Mon 07 Mar 2005 - 18:04:06 EET

Portakal Teknoloji Linux alt?nda uygulama gelis,tirme (LUG) serisi
kapsam?nda Mart 2005'de bir LUG102 - ANSI C++ ve GNU Araçlar? grubu aç?yor.

Türkiye'de ilk defa çag(das, C++ programlama tekniklerini göreceg(iniz,
C++'? C gibi deg(il, C++ gibi kullanacag(?n?z bir eg(itim.

En çok 4 kis,ilik s?n?flarda ve Linux alt?nda GNU araçlar? ile yap?lan
toplam 30 saatlik eg(itim için kontenjan dolmadan bas,vurman?z? öneriyoruz.

Ders içerig(i:
--------------
- C++'?n programlamadaki yeri ve uygulamalar?
- Nesnelere giris, ve "nesne tabanl? merhaba"
- Yap?c?lar ve atama is,leci
- Temel ak?s, denetimi
- Yöntemler ve yöntem yükleme
- Birden fazla dosya kullanmak ve isim uzaylar?
- Proje organizasyonu ve GNU make
- KDevelop
- Genellenmis, teknikler ve s,ablon yazmak
- STL'deki temel veri yap?lar? ve ad?mlay?c?lar
- Yüksek seviye algoritmalar ve algoritma nesneleri
- Çes,itli tasar?m biçimlerinin C++'da uygulanmas?
- Düs,ük seviye algoritmalar kurmak ve kapsam kurallar?
- Bellek modelleri, durag(an deg(is,kenler, is,aretçiler ve diziler
- Dizi algoritmalar?
- Dinamik bellek yerles,imi ve y?k?c?lar
- I.s,leç yükleme
- Dosyalarla çal?s,ma
- Miras alma teknikleri ve çok biçimlilig(e giris,

Eg(itimde Türkiye'nin en çok satan C++ kitab? olan C++ ile Nesne
Tabanl? Programlama kitab?n?n yazar? Bora Güngören'in yeni C++ ders
notlar? kullan?lacakt?r.

Kat?l?mc?lara ders notlar?na ek olarak 2 adet kitap ve Fedora Core 3
kurulum ve güncelleme CD'leri verilecektir.

Eg(itime devam eden kat?l?mc?lara kat?l?m belgesi verilecektir.

Takvim:
-------
22-24-29-31 Mart 2005
5-7-12-12-14-19-21 Nisan 2005
Sal?-Pers,embe 18:30-21:30
Toplam 30 Saat

Eg(itmen:
--------

Bora Güngören, ODTÜ Elektrik ve Elektronik Mühendislig(i Bölümü
mezunudur. Türkiye'nin en çok satan ve üniversitelerde ders kitab?
olarak kullan?lan C++ ve Java kitaplar?n?n yazar?d?r. Portakal
Teknoloji'deki görevlerinin yan? s?ra, 3.5 y?ld?r Elektrik Mühendisleri
Odas?'nda Meslek I.çi Sürekli Eg(itim Merkezi'nde verilen uygulama
gelis,tirme eg(itimlerinin içerik belirlenmesi ve eg(itimlerin
düzenlenmesinde dan?s,man olarak görev almaktad?r. Toplam 1500 saati
as,an C++, Java, UML, Yaz?l?m Mühendislig(i ve benzeri bas,l?klardaki
eg(itim verme deneyimi ile ülkemizin en deneyimli eg(itmenlerinden
birisidir.

Ücret ve Ödeme: