RE: [Linux-programlama] Egitim : Turkiye'de ilk defa Linux altinda ANSIC++ egitimi

From: Eralp (eralp@prestijsoftware.com)
Date: Mon 07 Mar 2005 - 21:01:18 EET

Ustad egitim nerde?

Saygi sevgi c#!

Eralp Erat
IT Consultant
Solution&Software Dev.
www.prestijsoftware.com
eralp@prestijsoftware.com
HIMS

-----Original Message-----
From: linux-programlama-bounces@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-programlama-bounces@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Bora
Güngören
Sent: Monday, March 07, 2005 4:04 PM
To: linux-programlama@liste.linux.org.tr
Subject: [Linux-programlama] Egitim : Turkiye'de ilk defa Linux altinda
ANSIC++ egitimi

Portakal Teknoloji Linux altında uygulama geliştirme (LUG) serisi
kapsamında Mart 2005'de bir LUG102 - ANSI C++ ve GNU Araçları grubu
açıyor.

Türkiye'de ilk defa çağdaş C++ programlama tekniklerini göreceğiniz,
C++'ı C gibi değil, C++ gibi kullanacağınız bir eğitim.

En çok 4 kişilik sınıflarda ve Linux altında GNU araçları ile yapılan
toplam 30 saatlik eğitim için kontenjan dolmadan başvurmanızı
öneriyoruz.

Ders içeriği:
--------------
- C++'ın programlamadaki yeri ve uygulamaları
- Nesnelere giriş ve "nesne tabanlı merhaba"
- Yapıcılar ve atama işleci
- Temel akış denetimi
- Yöntemler ve yöntem yükleme
- Birden fazla dosya kullanmak ve isim uzayları
- Proje organizasyonu ve GNU make
- KDevelop
- Genellenmiş teknikler ve şablon yazmak
- STL'deki temel veri yapıları ve adımlayıcılar
- Yüksek seviye algoritmalar ve algoritma nesneleri
- Çeşitli tasarım biçimlerinin C++'da uygulanması
- Düşük seviye algoritmalar kurmak ve kapsam kuralları
- Bellek modelleri, durağan değişkenler, işaretçiler ve diziler
- Dizi algoritmaları
- Dinamik bellek yerleşimi ve yıkıcılar
- İşleç yükleme
- Dosyalarla çalışma
- Miras alma teknikleri ve çok biçimliliğe giriş

Eğitimde Türkiye'nin en çok satan C++ kitabı olan C++ ile Nesne Tabanlı
Programlama kitabının yazarı Bora Güngören'in yeni C++ ders notları
kullanılacaktır.

Katılımcılara ders notlarına ek olarak 2 adet kitap ve Fedora Core 3
kurulum ve güncelleme CD'leri verilecektir.

Eğitime devam eden katılımcılara katılım belgesi verilecektir.

Takvim:
-------
22-24-29-31 Mart 2005
5-7-12-12-14-19-21 Nisan 2005
Salı-Perşembe 18:30-21:30
Toplam 30 Saat

Eğitmen:
--------

Bora Güngören, ODTÜ Elektrik ve Elektronik Mühendisliği Bölümü
mezunudur. Türkiye'nin en çok satan ve üniversitelerde ders kitabı
olarak kullanılan C++ ve Java kitaplarının yazarıdır. Portakal
Teknoloji'deki görevlerinin yanı sıra, 3.5 yıldır Elektrik Mühendisleri
Odası'nda Meslek İçi Sürekli Eğitim Merkezi'nde verilen uygulama
geliştirme eğitimlerinin içerik belirlenmesi ve eğitimlerin
düzenlenmesinde danışman olarak görev almaktadır. Toplam 1500 saati aşan
C++, Java, UML, Yazılım Mühendisliği ve benzeri başlıklardaki eğitim
verme deneyimi ile ülkemizin en deneyimli eğitmenlerinden birisidir.

Ücret ve Ödeme: