Re: [Linux-programlama] bash shell programlama

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Mon 07 Mar 2005 - 14:56:54 EET

Selamlar..

Bence, siz bu scripti hic yazmayin. Denemeyin, disk uzerinde
bulundurmayin. Kosulsuz rm -rf yapan bir komutun diskinizde olmasi ile
bir hipopotamla banyoya girmek arasinda pek fark goremiyorum.
Kopekbaligi gibi kivrak, timsah kadar guclu olmaniz, su aygirinin sizi
perisan etmesini engellemeye yetmeyecektir..

Saygi ve sevgiler..