[Linux-programlama] jsp oncilick olayı....

From: Ozcan Gungor (ozcangungor@hotmail.com)
Date: Thu 16 Jun 2005 - 11:42:30 EEST

link'e onclick() ile, tıklandığında form'un
action'ını değiştirmen ve form'u submit() etmen yerli...

Slm arkadaşlar jsp ile ugraşırken bir sorunla
karşılaştım arama sonucunda gelen listede tüm row
ların başında radio button var value olarak personel_id yi
taşıyor aşagıda oracle bu işi istediğim gibi
yapmış önce kaydı seçiyor sonra yapmak istediğini
seçiyor. orada görünene EDIT, VIEW, DELETE kısımları buton
değil link, bu linke tıkladığınız zaman direk
ilgili sayfa geliyor ve LİNK ile radio butonun değerini diğer
sayfaya gönderiyor. ben bunu yapmaya çalıştım. ilk
denediğin radionun oncilick özelliğini kullanarak o anki
değeri sessiona atmaktı ama bunu yapamadım, java script ile
bir takım bişeyler denedim ama olmadı bu konuda
yarımcı olursanız sevinrim..
Teşekkürler iyi günler....