[Linux-programlama] jsp oncilick olayı....

From: Ethem AY (ethemay@gmail.com)
Date: Thu 16 Jun 2005 - 11:25:15 EEST

Slm arkadaşlar jsp ile ugraşırken bir sorunla karşılaştım arama
sonucunda gelen listede tüm row ların başında radio button var value
olarak personel_id yi taşıyor aşagıda oracle bu işi istediğim gibi
yapmış önce kaydı seçiyor sonra yapmak istediğini seçiyor. orada
görünene EDIT, VIEW, DELETE kısımları buton değil link, bu linke
tıkladığınız zaman direk ilgili sayfa geliyor ve LİNK ile radio butonun
değerini diğer sayfaya gönderiyor. ben bunu yapmaya çalıştım. ilk
denediğin radionun oncilick özelliğini kullanarak o anki değeri sessiona
atmaktı ama bunu yapamadım, java script ile bir takım bişeyler denedim
ama olmadı bu konuda yarımcı olursanız sevinrim..
Teşekkürler iyi günler....

10g için web arayüzü

--
Bu mesaj bilinen virus ve solucanlara karsi taranmis ve herhangi bir sorun bulunmamistir.
This message has been scanned and there was no known viruses, worms and/or trojans found.