Re: [Linux-programlama] jsp oncilick olayı....

From: Ethem AY (ethemay@gmail.com)
Date: Thu 16 Jun 2005 - 16:59:40 EEST

Ozcan Gungor yazmış:

> link'e onclick() ile, tıklandığında form'un
> action'ını değiştirmen ve form'u submit() etmen
> yerli...

cevap için teşekkür ederim lakin bu action değiştirme işini halledemedim
fazla vaktinizi almassa biraz daha açabilirmsiniz ?
yada bu olayı başka bir yöntem ile yapabilirmiyim ??

Teşekkürler iyi günler

> [...]
> karşılaştım arama sonucunda gelen listede tüm row
> ların başında radio button var value olarak
> personel_id yi taşıyor aşagıda oracle bu işi
> istediğim gibi yapmış önce kaydı seçiyor sonra
> yapmak istediğini seçiyor. orada görünene EDIT, VIEW, DELETE
> kısımları buton değil link, bu linke
> tıkladığınız zaman direk ilgili sayfa geliyor
> ve LİNK ile radio butonun değerini diğer sayfaya
> gönderiyor. ben bunu yapmaya çalıştım. ilk
> denediğin radionun oncilick özelliğini kullanarak o anki
> değeri sessiona atmaktı ama bunu yapamadım, java script
> ile bir takım bişeyler denedim ama olmadı bu konuda

Bu mesaj bilinen virus ve solucanlara karsi taranmis ve herhangi bir sorun bulunmamistir.
This message has been scanned and there was no known viruses, worms and/or trojans found.
--
Posta Yoneticisi
postmaster[at]kizilkaplan.com.tr