Re: [Linux-programlama] csharp exe sini framework olmadan calistirmak

From: Emre Turkay (emre.turkay@vanderbilt.edu)
Date: Mon 13 Jun 2005 - 02:33:02 EEST

Merhaba,

Neden listedeki insanlar bu kadar agresif davraniyor? Bu listeye uye
olmaktaki amacim memlekette linux'da program yazmaya calisan insanlarla
birseyler paylasmak, bildiklerimi anlatmak, derdime care aramakti.

Bu arkadasin mailini alin, "windows" kelimesini "linux" ile degistirin.
Bu durumda ayni soruna bu listede cevap aramak uygun olacakti. Bu kadar
sert ve kati olmanin gerekli olduguna inanmiyorum, sonucta memlekette
binlerce tartisma listesi yok, bu liste de hergun yuzlerce mail gelen
bir liste degil, bu durumda bence uygun olan hareketler, cevap yazmamak,
nazik ve kisisel bir uyari mesaji gondermek, yada listeye icinde ufak
bir uyari mesaji iceren *linux destekli bir cozum* gonderemektir.

Sert cevaplar ve kati yaklasimlar bence "Turkiye'de linux kullanimini
yayginlastiralim" fikrine ters dusuyor. Daha da kotusu, bildiklerimizi
ve sorunlarimizi Turkce paylasalim, memlekette teknoloji uretimini
yayginlastiralim cabalari gume gidiyor.

Iyi gunler,

emre