Re: [Linux-programlama] csharp exe sini framework olmadan calistirmak

From: M.Baris Demiray (baris@labristeknoloji.com)
Date: Mon 13 Jun 2005 - 05:15:31 EEST

Emre Turkay wrote:
> Merhabalar,

Merhaba,
Başer Bey her ne kadar listenin amacını bizlere öğretmeye çalışsa
da ben bu listeyi bir _özgür platformlar_ üzerinde programlama
listesi olarak görüyor ve öyle kalmasını diliyorum.

Listelere konu dışı e-postalar göndermeyi insanlara okumak
istemedikleri e-postalar göndermek olarak düşünürsek sanırım
biraz daha anlayışlı olabiliriz. Bir kişiye yardım etmek için
bu kadar kişiye bunları göndermenin anlamı yok ve pekala
özelden gönderilebilirdi. Bunun yanında, Başer Bey'e neden en
başından Microsoft destek hattının numarasının verilmediğini
de anlamakta zorluk çekiyorum.

Bu e-postaya gelecek cevapların da kişisel adresime gönderilmesini
rica ediyorum.

İyi çalışmalar.

--
"You have to understand, most of these people are not ready to be
unplugged. And many of them are no inert, so hopelessly dependent