Re: [Linux-programlama] A Fark B (SQL)

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 25 Jan 2005 - 08:47:31 EET

Selamlar...

Bu kayıtlar, eklenirken, silinirken, değişirken bir şeyler yapın derim.

Gördüğüm kadarıyla ilk yanlış bunları kayıt ederken yaşanıyor. Kayıtları
neden farklı farklı dosyalarda tutuyorsunuz? Hepsini tek bir tabloya
alın, bu tabloda durumunuda takip edin.

Biraz da konu dağıldı gibi. En başından, bana şu kaynaktan şu veriler
geliyor, bu verileri şöyle veritabanına alıyorum vs. gibi sürecin
tamamını anlatabilirseniz, size daha faydalı olabiliriz sanıyorum..

Saygı ve sevgiler..