Re: [Linux-programlama] A Fark B (SQL)

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Mon 24 Jan 2005 - 19:03:09 EET

On Mon, 24 Jan 2005 18:17:02 +0200, Tonguc Yumruk
<tongucyumruk@interaktif.gen.tr> wrote:
> hmm... split ile bölerek difflesek? gerçi o zaman da önce sort etmek
> gerekir ama... Belki ona memory yetebilir...

yok split te isimi gormeyecektir. split kullanirsam eger diff ile
gerekli islemi yapamam .. Cunku dosyalar sabit degil .. bir grup veri
yeniden kaydolurken bir grubu da silinebiliyor. Aslinda deneme amacli
kullandigim makinenin ram olayi biraz dusuk .. gerci diff i 512 ram li
makinelerde de denedim .. sonuc yine husran ..

Neyse split te isimi goremez. Cunku bi parcada olan kayitlar ertesi
gun bir onceki veya sonraki parcaya kayabilir. Boyle bir ihtimal soz
konusu ..
O yuzden kullanisli olmayacaktir.