Re: [Linux-programlama] A Fark B (SQL)

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Mon 24 Jan 2005 - 17:47:54 EET

On Mon, 2005-01-24 at 17:41 +0200, Guray SATICI wrote:
> bu sadece 70 MB lik dosyamdaki veri sayisi
> bana sonuchta satir satir lazim bunlar ...

Neden?

Bu veri nedir, tam olarak ne işe yarayacak?

Şu nedenle soruyorum, eğer veri üzerinde matematiksel işlemler yaparak
sonuçlarını göstermek gibi bir amacınız varsa, birçok veritabanı
sunucusu (PostgreSQL mesela) birçok karmaşık işlemleri doğrudan sunucu
tarafında yapmanıza izin verecek kadar güçlü ve SQL içerisinden
kullanılabilen fonksiyon setleri sunar. Bir fikir yalnızca.

--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri |      http://www.parkyeri.com/