Re: [Linux-programlama] A Fark B (SQL)

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Mon 24 Jan 2005 - 17:41:20 EET

root@genuine:/var/www/htdocs/den# more n
0--0
0--1
0--A
0--N
0-0
0-0-0
0-0-0-0

diye gidiyor ..
root@genuine:/var/www/htdocs/den# more n | wc -l
5373157

bu sadece 70 MB lik dosyamdaki veri sayisi
bana sonuchta satir satir lazim bunlar ...
arti bir de 400 MB lik fdosyam var yaklasik 70 MB lik dosyamin 8 kati
diyelim veri miktari

bunlari ayri table larda toplama sebebim .. veriler uzerinde sorguyu
rahatlatmak (mantikli geldi en azindan)

Mysql kullanmama niyetindeyim .. olucak is degil gibi gorunuyor. Burda
mysql kotudur demiyorum.Ama bu is mysql le olmaz gibime geliyor. Zaten
su an C den Firebird a conn. olup veri yazabiliyorum .. Yani Firebird
de verilerim tutulacak .. Sonuchta elde ettigim verileri PHP ile
isleyip bunu sayfa uzerinden sunaccagim.

Evet haklisiniz bazi kavramlara matematiksel yaklasiyorum.
Sizinle paylasmamin asil sebebi de budur zaten .. En dogrusunu
birlikte bulalim diye