Re: [Linux-programlama] A Fark B (SQL)

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Mon 24 Jan 2005 - 18:04:44 EET

peki enver :)
tum foyami ortaya dokeyim aslinda bir onceki mail de yazayim
yazmayayim celiskisi icindeydim ..

Bir projem var ..
Soyle diyim .. bir FTP hesabi ile mevcut olan tum com net ve org
domain lerinin listesini alabiliyorum. Bu dosyalar baya buyuk
ozellikle com domain leri cok fazla
baslangic olarak com.zone dosyasi 2.5 GB kusur net.zone ise 1 GB a yakin
bunlari cut ile grep ile baya bi kucultuyorum ve sonuchta surekli
bahsettigim ve listeye de yer yer sordugum "Buyuk boyutta dosyalar ile
islemler" baslikli mail lerimin ilham kaynaklariydi.

Simdi ben bu dosyalari alip tum com ve net domain lerinden dusenleri
toparlamak istiyorum. yani dun kaydi bulunupta bugun olmayan veriler
gerekiyor bana ...
Yalniz bu islemin cok zaman alacagini dusunuyorum... Soyleki bir
sorgunun bile saniye bile tutmamasi gerekiyor. Cunku baya bi kayit var
ve bu de milyon saniye edicek ...
Bu durumda farkli cozumlere ihtiyacim var

Olayin ozu bu ... itiraf ettim iste:)
Neyse isin sakasi tabi ..

Simdi bu sartlar altinda .. nasil bir yol izlemeliyim?
Simdilik mesaimi sonlandiricam .. yarin sabah ilk isim cevaplarinizi
okumak olacaktir

Herkese iyi calismalar