Re: [Linux-programlama] GUI Programlamaya nereden baslamaliyim?

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Sun 23 Jan 2005 - 00:54:01 EET

Merhaba,

On Sat, 2005-01-22 at 23:15 +0200, Engin KUZU wrote:
> Gnome için yazılım geliştirecekseniz GTK kütüphenesini öğrenmeniz
> gerekecek. Arayüzü Glade altında oluşturarak kodlamayı Anjuta ile
> yapabilirsiniz. Başlangıç için Türkçe kaynaklar:
> http://www.linuxfocus.org/Turkce/May2003/article295.shtml
> http://www.linuxfocus.org/Turkce/July2003/article303.shtml
> http://www.linuxfocus.org/Turkce/March2004/article332.shtml
> İngilizce kaynak olarak devhelp ve devhelp-book-gtk2 paketlerini yükleyin.

Anjuta/Glade ile GUI Geliştirme adında küçük bir sunum hazırlamıştım.

        http://skyblue.gen.tr/sunumlar/anjuta/

Belki belge olarak değil ama, genel hatlarıyla bu işin nasıl yapıldığı
konusunda fikir vermek açısından işe yarayabilir.

--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri |      http://www.parkyeri.com/