Re: [Linux-programlama] GUI Programlamaya nereden baslamaliyim?

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Sat 22 Jan 2005 - 23:47:48 EET

Selamlar,

bende GTK kullanıyorum, bayağı da hızlı çalışıyor. QT gtk'dan daha iyi
bir kütüphane ama trolltech tarafından geliştiriliyor. yarın öbür gün ne
olacağı hiç belli olmaz, gtk+ ise daha özgür bir kütüphane, hazır bir
yerli uygulamaya ihtiyaç duyarsanız http://muhasebeci.sf.net adresindeki
uygulamayı deniyebilirsiniz. gtkmm kullanarak ta kodlarınızı c++ dilinde
yazabilirsiniz.

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net