Re: [Linux-programlama] HTML 4.01 nested lists

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Sat 19 Feb 2005 - 03:08:12 EET

Merhaba,

CSS kullanarak her bir List Item (ya da herhangi bir DIV, SPAN tag'i) için
ayrı bir boşluk payı belirterek elbette böyle bir listeyi kolaylıkla
oluÅŸturabilirim. Ama garibime giden ÅŸey, madem bunun bir standardi var
neden onu kullanmıyoruz? Kaldı ki, eğer listeniz büyükse, CSS kullanmak
liste elemanları (UL,OL, vb.) ile kıyaslandığında tam bir çileye dönüşüyor.

En azından bu standardin kaldirilma nedeni ne? Eğer atladığım bir nokta
yoksa (ki bu yüzden soruyu listeye yazdım) W3 ekibine bunla ilgili
bir Bug Report tarzında Wish Report arz edeceğim. :)

İyi çalışmalar.