Re: [Linux-programlama] Bir progr amlama dilini bilme ölçüsü nedir.

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Fri 18 Feb 2005 - 14:02:10 EET

On Fri, 18 Feb 2005 13:59:35 +0200, Serdar KÖYLÜ
<serdarkoylu@fisek.com.tr> wrote:
> Selamlar..

> Bense tam tersini düşünüyorum. en azından yolun başındakilere, daha
> başında olup mesafe almış olduğunu sananlara vs. yol göstermekte fayda
> var.

benim dusuncem bu konuda "sorun vede cozumu" mantiginin olmamasi .. ve
bu konunun linux-sohbet listesine daha uygun oldugu ..
Bunu anlatmaya calisirken uslubum biraz sert olmus olabilir

Gokmen arkadasa yonelttigim her hangi bir sey yok .. ve o yuzden bir
onceki mailini cevapsiz biraktim ...

Ayrica bu listelerin bir yoneticileri olabilir .. Ama bu listeler hepimizin ..
bu listeleri hepimiz sahipleniyoruz zaten

> Elbette. Eğer, bence demiyorsak, o konu ispatlanmıştır. Kriterleri
> bellidir. Ölçüsü bellidir. Ama herşeyin ölçüsü yok. Burada sadece kendi
> tezlerimizi sunarız, bunu da savunuruz. Kullanılan kelimeler önemlidir.
>
> "Bence ... olmalıdır." Demekle ".... Olmalıdır" demek arasında çok fark
> vardır. Bu farkı vurgulamadan giderseniz, yanlış yaparsanız. Basitçe:
> Marsta hayat var mı? Evet var, dersem ne anlaşılır? Sormazlar mı bana,
> ne zaman gittin de gördün diye?
>
> Saygı ve sevgiler..

Dogru soyluyorsunuz hocam .. yeni baslayanlara yol gosterilmeli ...
Farki vurguladiginiz icin sagolun ..
O kisa ve oz yazdigim yazidan anlasilir bir seyler sanmistim
Anlasilmamis demekki

Gerginlik icin de ozur diliyorum ayrica