[Linux-programlama] Linux'ta görsel programlamaya nasil ve neyle baslamali

From: Abdullah KAYAALP (a.kayaalp@denker.com.tr)
Date: Fri 18 Feb 2005 - 18:20:59 EET

Arkadaslar selam,
win ortaminda delphi ile birtakim uygulamalar yapmaktayim. linux ortaminda
da programlar gelistirmek istiyorum. bu ise en hizli nasil ve nerden
baslamaliyim. Kylix var gibi gorunuyor ama sanirim artik gelistirilmiyor ve
farkli dagitimlarda farkli problemler yaratiyor diye soylentiler var.
yazdigim kodlar dagitimdan bagimsiz olsun istiyorum. Bu konuda baslangic
yapacagim noktalar icin önerilerinizi bekliyorum.
bu postayi okuyan herkese tesekkur ederim.....