Re: [Linux-programlama] Bir progr amlama dilini bilme ölçüsü nedir.

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Fri 18 Feb 2005 - 13:59:35 EET

Selamlar..

> On Fri, 18 Feb 2005 01:28:31 +0200, M.Gokmen GOKSEL <gokmeng@gmail.com> wrote:
>
> Guzel bir dusunce evet .. ama bu subjectin ve bu icerigin bize her
> hangi bir faydasinin olacagini da BENCE dusunmuyorum.

Bense tam tersini düşünüyorum. en azından yolun başındakilere, daha
başında olup mesafe almış olduğunu sananlara vs. yol göstermekte fayda
var.

> Herkes bence onca bunca sence cumleler kurmaktan oteye gidemiyor.
> Bu da benim dusuncem .. Yazmiyim dedim ama dayanamadim bende sonunda

Elbette. Eğer, bence demiyorsak, o konu ispatlanmıştır. Kriterleri
bellidir. Ölçüsü bellidir. Ama herşeyin ölçüsü yok. Burada sadece kendi
tezlerimizi sunarız, bunu da savunuruz. Kullanılan kelimeler önemlidir.

"Bence ... olmalıdır." Demekle ".... Olmalıdır" demek arasında çok fark
vardır. Bu farkı vurgulamadan giderseniz, yanlış yaparsanız. Basitçe:
Marsta hayat var mı? Evet var, dersem ne anlaşılır? Sormazlar mı bana,
ne zaman gittin de gördün diye?

Saygı ve sevgiler..