Re: [Linux-programlama] Bir progr amlama dilini bilme ölçüsü nedir.

From: M.Gokmen GOKSEL (gokmeng@gmail.com)
Date: Fri 18 Feb 2005 - 13:24:46 EET

On Fri, 18 Feb 2005 09:39:19 +0200, Guray SATICI <guray.satici@gmail.com> wrote:

> Guzel bir dusunce evet .. ama bu subjectin ve bu icerigin bize her
> hangi bir faydasinin olacagini da BENCE dusunmuyorum.

1. subject 'i ben yaratmadim,
2. iceriklerin işinize yarayip yaramadığını bilemem, buradaki herkesin
düzeyi aynı olsaydı böyle bir liste de var olamazdı,
3. bu listeyi okuyan herkesin sorulara cevap verme hakkı vardır. bu
hakka liste yöneticileri dışında kimse müdahele edemez.

> Herkes bence onca bunca sence cumleler kurmaktan oteye gidemiyor.

ne yapmam gerekirdi ? Ya da siz bu maili göndermekle farklı bişeyler
yapıyorsanız söyleyin onları yapalım.

> Bu da benim dusuncem .. Yazmiyim dedim ama dayanamadim bende sonunda

sizde sizin bahsettiğiniz kategoriye girmişsiniz farkında olmadan,
nedenini hala anlamadım fakat bi şeyler sizi rahatsız ediyorsa, o
rahatsız edici şeylere benzer şeyleri (nedenini anlamadığım için"şey"
diyorum) sizin de yapmamanız gerekir diye düşünüyorum.

kolay gelsin...

--
gokmen.goksel
gokmen.nowa.gen.tr