Re: [Linux-programlama] PHP sorusu

From: Erdal YAZICIOGLU (erdal.yazicioglu@gmail.com)
Date: Fri 30 Dec 2005 - 12:08:19 EET

Merhaba,
Cevap için teşekkürler. Ama galiba ben yanlış sordum. Şimdi kullanıcı bu
programda bekleyen açık arızların listesi alıyor. Sorguda herhangi bir sorun
yok. Bu arızaların altında bir bu arızlara ait raporlar var. Bu raporlar
hemen arılazıların altında deyalı olarak görüntüleniyor. Ancak kullanıcı bu
raporları güncellemek istiyor, silmek yada yeni rapor girmek istiyor. Bu
işlemleri yaptıktan sonra tekrar arama sonuçları sayfasına gitmek istiyor.
Yani yapmak istediği işlemlerin fonksiyonlarını yazmak da sorun yok. ancak
Arama sonuçları sayfasını PHP nin aklında nasıl tutabilir?

Teşekkürler

Erdal