Re: [Linux-programlama] PHP sorusu

From: Melih Arda YALÇINER (arda@uzem.itu.edu.tr)
Date: Fri 30 Dec 2005 - 11:59:39 EET

Merhaba

Arama sayfasında bir textbox var farzedelim (diğer form elemanlarında da
benzer bir yolu takip edebilirsiniz isterseniz).
Muhtemelen o metin kutusuna ait HTML kodu şu şekilde olacaktır:

    <INPUT type="textbox" name="sorgu">

Bu kodu aşağıdaki gibi değiştirmek isteyebilirsiniz:

    <INPUT type="textbox" name="sorgu" value="<?
if(!empty($_POST['sorgu'])) { echo
htmlspecialchars(addslashes($_POST['sorgu'])); } ?>">

Kodlarınızı bilmediğim için bu şekilde genel bir çözüm önerdim. Umarım
işinizi görür -- ve umarım sorunuzu doğru anlamışımdır :)

Kolay Gelsin.
Arda

Erdal YAZICIOGLU wrote:

> Merhaba,
>
> Ufak bir PHP sorum olacak.
>
> Kullanıcıya sunulan formda kullanıcı bazı bilgileri girerek arama
> yapıyor. Arama sonuçları ekrana geliyor. Yapmak istediğim bu sonuçları
> güncelleyebilmesi ve otomatik olarak tekrar arama sonuçları sayfasına
> geri dönmesi. Yani arama sonucunda ekrana gelen sayfaya yapılan
> güncellemeler ile tekrar geri gelmesini istiyorum. Bunu nasıl
> yapmalıyım? Bu sayfayı session dosyasına mı kayıt etmeli yoksa http
> fonskiyonları mı kullanmalı?
>
> Teşekkür ederim
>
> erdal

Melih Arda YALCINER

.:: ITU Center for Distant Learning Software Development, System Administration

Website : http://elearning.uzem.itu.edu.tr Phone : 00 90 212 2857188 (15 int.) IP Phone : 34005