[Linux-programlama] bilgi mssql'de var ama ben hem goremiyor hemde mysql'e transfer edemiyorum.

From: Huseyin A. Ozbey (huseyin_ozbey@evkur.com.tr)
Date: Fri 05 Aug 2005 - 08:45:00 EEST

Merhaba
mssql'den mysql'e bilgi aktaran bir php kodu calistiriyorum. Ama bir
turlu cozemedigim bir problemim var. mssql'de query analyzer ile ornegin
select * from winner2evkuronline.dbo.tb_transfer where sKodu=
'CW-21M063N'
dedigimde gelen varchar(7000) datatipindeki sUzunNot 'u nekadar
goruyorsam ki hepsini gormuyorum
aktar.php içindeki insert ve update komutlari ile o kadarini transfer
edebiliyorum mysql'e, yaklasik 255 karakteri.

Ama select len(sUzunNot) from winner2evkuronline.dbo.tb_transfer where
sKodu='CW-21M063N' deyip sUzunNot'un uzunluguna baktigimda 807 karakter
goruyorum. Yani bilgi orada var. ama ben cekemiyorum.

Bilginin hepsini cekmek için ne yapmam gerekiyor acaba?

Saygilarimla

Huseyin A. Ozbey