Re: [Linux-programlama] bilgi mssql'de var ama ben hem goremiyor hemde mysql'e transfer edemiyorum.

From: Atif CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Fri 05 Aug 2005 - 09:37:11 EEST

Huseyin A. Ozbey wrote:

>Merhaba
>mssql'den mysql'e bilgi aktaran bir php kodu calistiriyorum. Ama bir
>turlu cozemedigim bir problemim var. mssql'de query analyzer ile ornegin
>select * from winner2evkuronline.dbo.tb_transfer where sKodu=
>'CW-21M063N'
>dedigimde gelen varchar(7000) datatipindeki sUzunNot 'u nekadar
>goruyorsam ki hepsini gormuyorum
>aktar.php içindeki insert ve update komutlari ile o kadarini transfer
>edebiliyorum mysql'e, yaklasik 255 karakteri.
>
>Ama select len(sUzunNot) from winner2evkuronline.dbo.tb_transfer where
> [...]
gelen bilgiyi update/insert etmeden once bi ekrana basın veya uzunluğunu
alın "echo strlen($donen_deger)". Eğer uzunluk mssql deki ile aynı ise
ki aynı olması lazım... update ederken 255 karakter olarak almasının bir
nedeni vardır o da mysql veritabanındaki açtığınız alan tipi varchar
olarak tanımlıdır ve mysql de varchar tip 255 ten fazla karakteri
desteklemez. bunun için mediumtext alan tipini kullanabilirsiniz.
sanırım soruınunuz çözülecektir.