Re: [Linux-programlama] JAVA - Serializable

From: Bora Güngören (bora@boragungoren.com)
Date: Sat 06 Aug 2005 - 17:31:39 EEST

Merhaba,

Nesnelere eris,ebilir ancak onlar?n deg(is,ken adlar?na eris,mek mümkün
deg(il çünkü referanslar?n kendisi dosyada saklanmaz.

Bununla birlikte çog(u zaman nesnenin kendisinin elde edilmesi çog(u is,
için yeterlidir. Seriles,tirdig(imiz nesnelerin is, nesneleri olmas?
bunun için iyi bir örnek.

Dolay?s? ile bilgilerin güvenlig(inden endis,e ediyorsak dosyay?
s,ifreli olarak tutmak uygun bir seçenek.

Bora.