Re: [Linux-ag] ADSLüzerinde İnternet kullanım oranı belirlemme

From: Emre Aladağ (aladagemre@gmail.com)
Date: Thu 03 Aug 2006 - 10:45:05 GMT

Perşembe 3 Ağustos 2006 13:23 tarihinde, Mucibirahman İLBUĞA şunları yazmıştı:
> Selam,
> Yasak olmaya yasak ama şu zamanda nasıl engelleyebilirler ki? Eve çekerim
> ADSL, bağlarım bir kablosuz modem. Cümle mahalleye paylaştırırım. Kim
> anlayacak ve beni ne ile suçlayacaklar??? Bu işin hinliği ama vicdan olarak
> çok mantıklı değil. Mesela kablo TV aldığını düşün ve yan komşu ile
> paylaşıyorsun. Bu mantıklı mı? Neticede Telekomun edeceği fazladan bir
> 25-30 milyondan ediyorsun adamı! (Gerçi bence mahsuru yok. Ofer amca biraz
> para kazanmasın!)

Dediğinize katılıyorum, fazladan 25-30 milyondan mahrum etmiş oluyoruz. Bizde
de hizmet kalitesinde düşme olması ise bu durumu kapatır mı bilinmez. Yok
yani deseler ki bu kesinlikle yasaktır, kabul etmiyoruz vs. tamam derhal
bırakırım. Ama adamlar kendi içlerinde bile bilmiyorlar, biraz önce yazdığım
şeyleri okuduysanız. Bir de Okan Bey'in gönderdiği pdf dosyasını yazımı
gönderdikten sonra gördüm, orada TTNET ile ifade ediliyor, sözleşmenin
çıkarılış tarihi yeni mi? Biz 2 sene önce almıştık. O zamanki sözleşmede de
böyle bir madde var mıydı acaba?

Bununla birlikte altyapıdan kaynaklanan arızalardan dolayı 3 saatlik kesinti
olursa ücret iadesi yapılır diyorlar, sanırım bu çokça başımıza geldi. Ama
iade olduğunu hatırlamıyorum.

Bununla birlikte kotalıya geçmek artık daha mantıklı gözüküyor. Baksanıza 256
sınırsız 49 ytl iken, 1024 3gb 29 ytl. Arayı felaket açtılar. Ben niye daha
fazla 256 da sürüneyim ki? (Bir de paylaşım olunca başka birisi bir dosya
indirdiği anda bizim bağlantı gidiyor yani 0.)

Genco beyin de dediği gibi dikkatli olmak lazım. O yüzden 10 gün sonra babam
gelince derhal başvuracağız :)

Teşekkürler...