Re: [Linux-ag] ADSL üzerinde İnternet kullanım oranı belirlemme

From: Arda Çetin (arda@pardusman.org)
Date: Thu 03 Aug 2006 - 08:00:10 GMT

Perşembe 3 Ağustos 2006 10:45 tarihinde, Mucibirahman İLBUĞA şunları yazmıştı:
> Selam,
Merhaba,

> Yanlış okumadı isem "aile" demiştiniz. Ban bir hattan birkaç daireye yani
> eve çıkış yaptığınızı anladım bundan. Bu da yasak elbette... Bir hat sadece
> bir abone tarafından kullanılabilir...

Evimde kullandığım sınırsız ADSL hattımı kimi zamanlar wireless olarak
herkesin kullanması için paylaşıma açıyorum, isteyen de kullanıyor..
Bu bağlantı üzerinden para kazanmıyorum ya da benzeri hiç bir durum yok.

"Çıkış yapma" sadece ev kullanıcılarını ilgilendiren bir mevzu mudur ki?
İnternet cafeler de bir hat üzerinden onlarca bilgisayara paylaşımda
bulunuyor..

Bundan Telekom'a ne? Bu ADSL, EULA lisansı üzerine mi kurulu ki, bir hat
aldığımda sadece bir bilgisayarda kullanmak şart olsun.
En fazla Creative-Commons NonCommercial lisansı olabilir ;-)

--
Arda Çetin <arda~pardusman.org>
http://arda.pardusman.org/blog/